سایه زنی ریش
۰۷
مهر

5مدل سایه زنی ریش 2022 ( فید ریش ) + تصویر

سایه زنی ریش این روزها طرفداران زیادی دارد زیرا زمانی که با مدل موهای بروز ترکیب می شود یک استایل خاص و زیبا درست می کند که بسیار چشم نواز است. این مورد برای اشخاصی که موهای کمی دارند یک روش عالی می باشد تا ظاهر خود را مدرن نشان دهند. اما سایه زنی ریش خود دارای باید ها و نباید هایی است که در این مقاله به آن پرداخته شده است.

هر آنچه که باید در خصوص سایه زنی ریش بدانید:

آرایشگرانی که سایه زنی ریش را انجام می دهند لازم است تا مهارت و تخصص زیادی داشته باشند زیرا این کار به دقت زیادی نیاز دارد. کوچکترین اشتباه در این راه می تواند کل مدل مد نظر را خراب کند. یکی از نکات مهم در سایه زنی ریش این مهم می باشد که بهتر است برای زیباتر شدن کار، کامل یکدست باشد. عموما برای این کار از ماشین های اصلاح استفاده می شود که زیبایی ریش شما را چند برابر بیشتر می نمایند.

 

4دانستنی آموزش سایه زنی مو

در گذشته، ظاهر تمیز و ریش های تراشیده شده همه افراد را شگفت زده می نمود زیرا به نظر ماهرانه و کار دشواری به نظر می رسید. با این حال، با گذشت زمان، ظاهر خشن و مردانه طرفداران بسیاری پیدا نمود و شروع به ظهور نمودن کرد. از همین رو ریش داشتن تبدیل به یکی از قوی ترین بیانیه ها و سبک های مردانه شد. مدل ها و افراد مشهور ورزشی با ریش این تصور را تقویت کردند که داشتن آن می تواند برای یک جنتلمن جذاب باشد. از این گذشته، ریش همه کاره و با ظاهر عموم افراد سازگار است. حتی در صورتی که فقط شلوار جین یا شلوار سبک به تن دارید، ریش می تواند ظاهر یک فرد را با مدل ریش مناسب برای چهره اش کاملاً مطابقت دهد. مطابق با مدل موی مناسب، فرد می تواند بهترین ظاهر خود را با داشته باشد و برای هر رویدادی آماده باشد. زمان هایی که مردم موهای صورت را نشانه مردی تنبل و نامرتب می دانستند، گذشته است از همین رو تکنیک های مختلفی برای آراستن موهای صورت ظاهر شد که سایه زنی ریش یکی از این موارد است.

در ادامه شما می توانید با 5 مدل مهم برای سایه زنی ریش آشنا شوید که در سال 2021 علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نمود:

هر آنچه که باید در خصوص سایه زنی ریش بدانید
هر آنچه که باید در خصوص سایه زنی ریش بدانید
  1. O’Clock Shadow 5

سایه ساعت 5 یکی از جذاب ترین نوع ریش هایی است که مردان همیشه به آن علاقه نشان داده اند. دوره زمانی “سایه ساعت 5” که اغلب به عنوان کلش نیز نامیده می شود، به محض ظهور ریش تراش و ارائه آن به بازار شروع شد تا به مردان یادآوری کند که دوبار در روز اصلاح کنند. اگر برای حفظ ریش خود زحمت می کشید، به ویژه هنگامی که برای اولین بار است که آن را بلند می کنید، مدل سایه ساعت 5 می تواند گزینه عالی برای شما باشد.

 

O’Clock Shadow 5
O’Clock Shadow 5

امروزه، سایه ساعت 5 یک پیشرفت اساسی و برجسته را نشان می دهد. افراد مشهوری مانند آدام لوین، زک افرون و دیوید بکهام، سایه زنی ریش به سبک ساعت 5 را با افتخار مناسبت های فرش بنفش می دانند. در حقیقت، این مدل ریش هنگام حضور در رویدادهای رسمی به بخش مهمی از استایل مردان تبدیل شده است و هیچ نشانه ای از محو شدن را از هر نظر نشان نمی دهد. معمولاً آماده شدن ریش برای سایه ساعت 5 دو تا 5 روز طول می کشد. هنگامی که موهای صورت تیره می شود، می توان کار حرفه ای بر روی آن را آغاز نمود.

15 مدل Buzzcut fade بینظیر + Buzz Cut کوتاهی مردانه

 

  1. ریش شرکتی

همانطور که می توان از نام آن متوجه شد، ریش شرکت مناسب محیط کار است. در این نوع سایه زنی ریش، لازم است تا موها از دو تا چند اینچ کوتاه شود. برای این مدل می بایست اجازه دهید تا موها کاملا ضخیم گردند.اگر روش کوتاه کردن و مرتب نمودن خط ریش و خط گونه خود را برای حفظ رسمی و شفاف بودن بدانید، ریش مذکور بسیار جالب است.

ریش شرکتی
ریش شرکتی

در این تکنیک ابتدا ریش به کمک شانه 6 ماشین موزر به صورت یک دست کوتاه می شود. سپس مرکز سایه زنی انتخاب می شود و برای نشان دادن سایه از شانه های 6 و 4 استفاده می  گردد. در نظر داشته باشید که در این مدل سایه زنی ریش ابتدا مرکز سایه و سپس اطراف آن کوتاه می شود.

  1. ریش کثیف

سایه زنی ریش کثیف حالتی است که تقریباً بلندتر از کلش است، این مورد برای افراد جدی تر گزینه خوبی است. برای درک و اجرای این مد، اجازه دهید موهای صورت شما در عرض دو تا چند هفته رشد کند. در طول هفته سوم، پیرایش گردن خود را شروع کنید تا از رشد موها بر روی گردن خود جلوگیری کنید. ریش کثیف معمولاً دچار خارش می شود، بنابراین مطمئن باشید که اغلب برای نرم نگه داشتن ریشه و نرم نگه داشتن منافذ پوست خود، از نرم کننده روی ریش خود استفاده می کنید. برای این مدل از سایه زنی ریش لازم است تا ابتدا موهای دور سر را کوتاه نمایید، سپس بر روی دم خط با شانه 2 حجم موها را کوتاه نموده و کاملا تمیز نمایید به گونه ای که هر اندازه به سمت پایین حرکت می کنید، موها بلند تر شود.

 

ریش کثیف
ریش کثیف
  1. ریش کوتاه

این مدل ریش بسیار شبیه به ریش شرکتی است. اما کمی بیشتر در بخش چانه پرپشت می شود، بنابراین لبه هایی ایجاد می کند که خط فک شما را برجسته می نماید. برای این روش سایه زنی ریش، شما باید با صبر و حوصله ریش خود را 3 ماه زودتر از طراحی بلند نمایید. سپس یک مخروط بر روی قسمت چانه خود ایجاد نمایید. مزیت ریش جعبه ای کوتاه این است که برای هر گونه فرم صورتی مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای مردان با صورت بیضی شکل بهتر به نظر می رسد.

سایه زنی ریش کوتاه
سایه زنی ریش کوتاه
  1. ریش هالیوودی

یکی دیگر از شیک ترین مدل های سایه زنی ریش که می توانید آن را بر روی صورت خود پیاده سازی نمایید، ریش هالیوودی است. همانطور که از مشخصات آن مشخص است، این مدل از بازیگران مشهور هالیوود مانند لئوناردو دی کاپریو و کریستین بیل گرفته شده است. ریش هالیوودی ممکن است جایگزین فوق العاده ای برای مردانی باشد که باید صورت و گونه های خود را با موهای ریش پر کنند. این مدل مو ممکن است نسبت به گونه های شما به خط فک شما ابعاد بیشتری ببخشد. در نظر داشته باشید که با مدل ریش هالیوودی همیشه باید یقه هایی با ارتفاع بلند به تن نمایید. برای این نوع سایه زنی به هیچ وجه پوست شما نباید خیس باشد زیرا مدل مد نظر کاملا بهم میریزد.

ریش هالیوودی
ریش هالیوودی

جمع بندی:

برای به دست آوردن ریش درجه یک، در بلند کردن موهای صورت خود درنگ نکنید. به یاد داشته باشید که مدی را انتخاب کنید که بهترین شکل و فرم را به صورت شما ببخشد. برای اینکه بتوانید سایه زنی ریش را به بهترین شکل انجام دهید نیاز به شانه های مختلف در اندازه های متفاوتی دارید. برای سایه زنی لازم است تا ابتدا موهای صورت یک دست شود. سپس مرکز فید را مشخص کرده و از این بخش اقدام به کم پشت نمودن می نمایید. بخش کم پشت می تواند در بخش بالایی یا در بخش چانه باشد. هر اندازه فید را به سمت بالای صورت بکشانید، لازم است تا به مدل موهای خود نیز دقت بیشتری داشته باشید.

https://newschant.com/articles/grooming/5-beard-trends-hitting-2021/

https://www.appointfix.com/blog/best-beard-styles.html

5/5 - (9 امتیاز)